ny dag

Nu är klockan över tolv vilket innebär att det är en ny dag. Tänkte skriva lite vad jag tänkte göra ''idag'' men jag skriver imorgon istället. Hoppas ni förstår vad jag menar ^^ Imorgon så är det ju nyårsafton, och då låter jag nog Whissan vila för jag vill inte att någon ska skjuta raketer helt plötsligt när jag sitter och rider på åkern så att hon blir rädd. Men går nog ut i stallet och pysslar med henne endå. Kanske tar med kameran ut och kanske filmar lite också ;) På kvällen kanske jag ska vara med några kompisar men annars blir jag nog hemma. Får se vad det blir. Men nu ska jag gå och lägga mig, puss!
Jag saknar dig min ängel. Snälla kom tillbaka.. ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0