Dålig uppdatering

Idag har det inte varit världens bästa uppdatering, men lovar att uppdatera bättre imorgon! ;)
Gav mig av till Wilma vid 11, tror jag den va?! Längesen jag träffade henne så det var kul :) Vi fotade lite också.
Lite senare så red jag, Wilma och mamma ut på åkern. Jobbade Whissan lite mer än vad jag brukar göra när ja rider på åkern. Och hon var superfin ♥ Tyvärr var det för mörkt så mamma fotade inte oss, som hon skulle göra egentligen.. Men imorgon ska jag och Wilma rida på åkern igen, (när det är ljust) så då ska hon fota!
Här kommer lite bilder.
Har inget att säga, hahahah!

Sen blev Wilma modell :D

...

Wilma ♥

Snyggaste bilden vettu' ;)

(L)



Jag älskar dig bästavän ♥

Det är jättegott med glass! Speciellt på vintern, ehehehehhehe

Kommentarer
Postat av: din!

kraaamis på dig!

2010-12-29 @ 11:23:09
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0